Het is bijna zover!!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Irene Dorsman - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Irene Dorsman - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

22 April 2014 | Nederland, ettenleur

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, aanstaande zondag 27 april vertrek ik richting Tanzania.
Hier zal ik voor 11 weken verblijven in een Tanzaniaans gastgezin met drie kinderen. In Tanzania ga ik vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in de stad Dar es Salaam.
Nu ben ik nog vooral bezig met de voorbereidingen, mijn koffer is al flink gevuld en kan al bijna niet meer dicht.
Ik hoop hier een super tijd te hebben en jullie horen weer snel van mij.

Liefs,
Irene

• 01 Mei 2014 - 17:53

Jolanda Hofstra:

Ik ben een collega van je moeder en hoorde van haar dat je deze reis zou gaan maken.Mijn dochter heeft via dezelfde organisatie een reis naar Ghana gemaakt.Heel bijzonder.Ik vind het leuk om jou te volgen en ben benieuwd hoe je het vind. Heel veel succes en tot de volgende keer.